Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Slovenija in filmske lokacije v Cannesu 

Slovenski filmski center je v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, Turizmom Ljubljana in Zavodom AIPA včeraj, na največji evropski filmski tržnici v Cannesu, svetovni filmski javnosti uspešno predstavil Slovenijo kot odlično filmsko lokacijo in priložnosti, ki jih kot takšna v kombinaciji z ukrepom 25-odstotnih denarnih povračil ponuja filmskemu sektorju.

Ljubljana, 15.maj 2018- Slovenski filmski center je v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, Turizmom Ljubljana in Zavodom AIPA včeraj, na največji evropski filmski tržnici v Cannesu, svetovni filmski javnosti uspešno predstavil Slovenijo kot odlično filmsko lokacijoin priložnosti, ki jih kot takšna v kombinaciji z ukrepom 25-odstotnih denarnih povračil ponuja filmskemu sektorju.Uvodoma jeNataša Bučar, direktorica Slovenskega filmskega centra povedala: "Ukrep denarnih povračil, ki ga je Republika Slovenija sprejela lani, je že obrodil sadove, saj se je zanimanje za snemanje v Sloveniji v primerjavi s preteklimi leti povečalo. V prihodnjih letih pa pričakujemo še več povpraševanja in zanimanja za snemanje slovenskih edinstvenih lokacij in prostorov."Kot je nazorno predstavilaMetka Pirc, vodja promocijskih predstavitev Slovenske turistične organizacije: "Slovenija s svojo geostrateško pozicijo, butičnostjo, izjemno naravno in kulturno raznolikostjo znotraj štirih regij predstavlja nedvomno izredno velik potencial za prihod svetovnih filmskih ekip. Štiri regije, Mediteranska & Kraška Slovenija, Termalna Panonska Slovenija, Ljubljana & Osrednja Slovenija in Alpska Slovenija, nudijo edinstveno paleto dostopnih, unikatnih in navdihujočih filmskih destinacij. Ob večji prepoznavnosti destinacije, ki jo filmska industrija doprinese, filmski turizem spodbuja tudi desezonalizacijo\", sajje možno snemanje filmov v vseh štirih letnih časih, geografska in klimatska raznolikost Slovenije pa se v tem primeru ponovno pokažeta kot eni od ključnih prednosti Slovenije."Glavno mesto Ljubljana je najbolj znano po svojih živahnih barvah in združevanju mestnih in zelenih površin, kar na filmskem platnu zlahka prepriča še tako zahtevnega režiserja in gledalca.Daša Kasteliciz Turizma Ljubljana je poudarila: "Ljubljana, prestolnica Slovenije, je mesto z zeleno dušo in trajnostno vizijo razvoja. Kljub temu, da se uvršča med srednje velika evropska mesta, ohranja prijaznost manjšega kraja, hkrati pa premore vse, kar imajo velike prestolnice. Iz zelene prestolnice vodijo poti v regijo Osrednjo Slovenijo, kjer se nahajajo znamenitosti z Unescovega seznama svetovne dediščine in pravi pragozd."Slovenija kot filmska destinacija ima veliko prednosti, "ključna izmed njih je, da je iz Ljubljane do najbolj oddaljene filmske lokacije največ dve uri vožnje, ter da lahko na več lokacijah snemamo v istem dnevu, saj smo dopoldan lahko med grički v Pomurju, popoldan pa že na obali ali Alpah. Slovenija ima tudi dva podnebna pasova; kontinentalnega in obalnega, ki sta za snemanje filmov več kot dobrodošla, predvsem v zimski sezoni,"je dejalAlan Vitezičiz produkcijske hiše Nora.Namen tokratnegasrečanja slovenskih in tujih producentov v Cannesu je bila zlasti promocija Slovenije kot filmske lokacije, izmenjava dosedanjih produkcijskih izkušenj ter vzpostavitev platforme za vzpostavljanje vezi in znanstev med filmskimi ustvarjalci, v prvi meri med producenti. Slovenski filmski center želi prav s tovrstnimi dogodki kontinuirano vzpodbujati dolgoročne gospodarske učinke mednarodnih in koprodukcijskih sodelovanj na področju filmskega ustvarjanja.Več informacij o Sloveniji kot filmski destinaciji je na voljo tudi v publikacijiSnemanje v Sloveniji.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Foto: STO

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!