Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Delež brezstičnih transakcij, opravljenih s karticami Visa v Sloveniji med pandemijo, je dosegel več kot 80 odstotkov

Pandemija Covid-19 je pospešila prehod na digitalno tehnologijo. Poleg povečanja deleža brezstičnih plačil se je povečalo tudi povpraševanje po e-trgovini.

· Pandemija Covid-19 je pospešila prehod na digitalno tehnologijo. Poleg povečanja deleža brezstičnih plačil se je povečalo tudi povpraševanje po e-trgovini.

Ljubljana, 30. julij 2020 – Izbruh pandemije Covid-19 je spremenil vzorce plačil in pospešil prehod na digitalno, saj so se mnoga podjetja morala hitro prilagoditi in začeti delovati na spletu. Dodatno, vse več se uporablja brezstično in mobilno plačevanje.

Spletno nakupovanje in sprejemanje brezstičnih plačil ni več samo dodana vrednost, temveč je nuja v trenutnih okoliščinah z omejitvami, ki jih je s seboj prinesla pandemija Covid-19. Smo priča spremembam v vedenju potrošnikov, saj je delež brezstičnih transakcij s karticami Visa po izbruhu koronavirusa v Sloveniji dosegel več kot 80 odstotkov,” je dejala Alenka Mejač Krassnig, direktorica Vise za Slovenijo.

Slovenski potrošniki cenijo varnejše načine plačevanja in udobje, da lahko nakupujejo kadarkoli in kjerkoli ter imajo dostop do širšega nabora izdelkov in primerjave cen. Najvišjo rast brezstičnih plačil v aprilu 2020 v primerjavi z istim obdobjem lani lahko opazimo v kategoriji trgovcev z gorivi, kjer se je število brezstičnih transakcij početverilo. Sledi kategorija vrtnarij, kjer se je število brezstičnih transakcij podvojilo v primerjavi z lanskim letom. Največji porast spletnih transakcij lahko opazimo pri dostavi hrane, kjer se je število spletnih transakcij povečalo 25-krat, in trgovinah z živili, kjer se je število spletnih transakcij povečalo 13-krat v primerjavi z aprilom 2019.

Področje spletnega poslovanja hitro raste, zato se Visa še bolj osredotoča na zagotavljanje varnih in enostavnih izkušenj z digitalnimi plačili za vse vključene, tako trgovce kot tudi potrošnike. Da je spletno nakupovanje varno, zagotavljajo žetoni, ki zamenjajo 16-mestno številko računa Visa z edinstvenim identifikatorjem, ki ga lahko odklene samo Visa. Žetoni so vezani na specifično napravo, trgovca in transakcijo, zato jih goljufi ne morejo zlorabiti.

Imetniki kartic Visa lahko uporabljajo tudi tako imenovano storitev kartice v shrambi, ki je trenutno na voljo pri večjih spletnih trgovcih. Storitev omogoča, da se podatki o kartici vnesejo samo enkrat. Ti se nato varno shranijo, nakupovanje pa je še priročnejše.

Imetniki kartic Visa tako enostavno plačajo z zgolj enim klikom, odpravljena pa je potreba po geslu in dolgotrajnem vnašanju podatkov o kartici. S to storitvijo želi Visa uporabnikom zagotoviti izkušnjo, ki je podobna plačevanju v fizičnih trgovinah - z enim terminalom in enim načinom plačevanja. Vizija prihodnosti digitalnega nakupovanja je, da bo nov gumb nadomestil trenutni postopek zaključka naročila na spletni trgovini.

Vpliv pandemije Covid-19 še naprej spreminja vse vidike vsakdanjega življenja in poslovanja, zato je Visa še naprej zavezana k izboljšanju prihodnosti varne digitalne trgovine.

###

O VisaInc.

Visa (NYSE: V) je vodilna družba na področju digitalnih plačil. Poslanstvo družbe Visa je povezati svet z inovativnimi, zanesljivimi in varnimi plačilnimi omrežji, ki omogočajo uspešnost posameznikov, podjetij in gospodarstev. Napredno globalno procesno omrežjeVisaNetzagotavlja varna in zanesljiva plačila po vsem svetu ter omogoča obdelavo 65.000 transakcijskih sporočil na sekundo. Osredotočenost družbe na razvoj inovacij je gonilo hitre rasti poslovanja na vseh povezanih napravah, kar prinaša brezgotovinsko prihodnost za vse ljudi po svetu. Medtem ko svet prehaja iz analognega na digitalno, Visa oblikuje znamko, storitve, ljudi in omrežje za preoblikovanje prihodnosti poslovanja. Za več informacij obiščite spletno stran www.visaeurope.com, Visa blog vision.visaeurope.com aliTwitterprofil @VisaInEurope.

PR:

Grayling d.o.o.

Dunajska 5

1000 Ljubljana, Slovenia

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!