Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Nova kampanja za pomoč pri odkrivanju lažnih novic Meg Chang, managerka javne politike pri Facebooku

Sedaj vlagamo še več truda v povezovanje ljudi z verodostojnimi viri informacij in v manjšanje prikazovanja dezinformacij, predvsem o COVID-19. Vložili smo veliko sredstev v umikanje računov in vsebin, ki kršijo naša pravila skupnosti ali oglaševalsko politiko, v zmanjševanje širjenja lažnivih novic in v osveščanje ljudi tako, da jim nudimo vpogled v širši kontekst objav, zato da lahko sami presodijo in se odločijo, kaj brati, čemu zaupati in kaj deliti.

Nova kampanja za pomoč pri odkrivanju lažnih novicMeg Chang, managerka javne politike pri Facebooku

Sedaj vlagamo še več truda v povezovanje ljudi z verodostojnimi viri informacij in vmanjšanje prikazovanja dezinformacij, predvsem o COVID-19. Vložili smo veliko sredstev vumikanje računov in vsebin, ki kršijo naša pravila skupnosti ali oglaševalsko politiko, vzmanjševanje širjenja lažnivih novic in v osveščanje ljudi tako, da jim nudimo vpogled v širšikontekst objav, zato da lahko sami presodijo in se odločijo, kaj brati, čemu zaupati in kajdeliti.

Ljudem želimo nuditi orodja, da lahko sprejemajo utemeljene odločitve o informacijah, ki jihberejo na spletu in o virih od koder informacije črpajo. Da podpremo to naše prizadevanje,bo v prihodnjih tednih potekala nova kampanja v državah na območju Evrope, BližnjegaVzhoda in Afrike, ki bo izobraževala ljudi, kako prepoznati potencialne lažne novice.Po posvetovanju z nekaterimi našimi partnerji, ki preverjajo dejstva, smo razvili "Trivprašanja, ki pomagajo odkriti lažne novice", ki se bodo pojavljala na Facebooku v oblikiizvirnih oglasov s povezavo do namenske spletne strani www.stampoutfalsenews.com. Tioglasi bodo izzvali ljudi, da si postavijo naslednja vprašanja o objavah, ki jih vidijo:

1. Od kod prihaja? Če ni vira, ga poiščite.2. Kaj manjka? Pridobite celotno zgodbo in ne samo naslova.3. Kako se počutijo? Ljudje, ki ustvarjajo lažne novice, vas poskušajomanipulirati

Kampanja se bo najprej prikazovala le določenim ljudem v Evropi, Združenem kraljestvu indržavah na Bližnjem Vzhodu, Afriki in Turčiji. Da lahko ocenimo, koliko bodo te kampanjeučinkovite pri pomoči ljudem kako bolje razumeti čemu zaupati, jim bodo sledili z vprašalniki,ki bodo ljudi spraševali, kaj so se naučili. Te informacije nam bodo pomagale ustvaritidodatne pobude o medijskem opismenjevanju v prihodnosti.

Ta kampanja neposredno sledi posodobitvi obvestil o vsebini iz preteklega tedna, kiopozarjajo ljudi, ko je članek iz novic, ki ga želijo deliti, starejši od 90 dni. Posodobitve tegatipa so namenjene zagotavljanju tistih vsebin, ki jih ljudje potrebujejo, da lahko sprejemajoutemeljene odločitve o tem, kaj bodo posredovali drugim na Facebooku.

Skozi pandemijo COVID-19 in tudi v prihodnje bomo nadaljevali s sodelovanjem z izvedencina tem področju in ljudmi na naši platformi, s ciljem zagotavljanja učinkovitega sledenjedezinformacijam in sledenja virom vsebin, ki jih potrebujejo, da lahko prepoznajo in tudipodvomijo v vsebine, ki vidijo na spletu.

Originalno sporočilo: https://www.facebook.com/facebookmedia/blog/a-new-campaign-to-help-spot-false-news

PR:

SPEMKomunikacije, d.o.o.

Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, 2000 Maribor, SI

Tivolska 50, 1000 Ljubljana, SI

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!