Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

iPROM uporabnikom digitalnih medijev v preteklem letu prikazal 22 odstotkov več oglasov kot leta 2018

iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev v primerjavi s predlanskim letom prikazal 22,31 odstotka več oglasov. Po številu prikazanih oglasov že tretje leto zapored največji delež ohranja panoga trgovina (18 %), tesno ji sledi avtomobilizem (skoraj 17 %).

iPROM uporabnikom digitalnih medijev v preteklem letu prikazal 22 odstotkov več oglasov kot leta 2018

iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev v primerjavi s predlanskim letom prikazal 22,31 odstotka več oglasov. Po številu prikazanih oglasov že tretje leto zapored največji delež ohranja panoga trgovina (18 %), tesno ji sledi avtomobilizem (skoraj 17 %).

Z uporabo video oglasa iPROM Native do trikrat večje vpletenosti ciljne skupine

Prvo mesto po deležu prikazanih oglasov v digitalnih medijih je lani znova pripadlo panogi trgovina, in sicer je dosegla 18,06-odstotni delež, s 16,97-odstotnim deležem ji tesno sledi panoga avtomobilizem, ki je lani v primerjavi z letom prej zrasla za 2,4 odstotne točke. Tretje mesto po deležu prikazanih oglasov je tudi v preteklem letu zasedla panoga finance, ki pa je v primerjavi z letom 2018 zrasla za skoraj 3 odstotne točke. Panoga zabava in prosti čas je zabeležila 11,47-odstotni delež in tako pristala na četrtem mestu, medtem ko je bila v letu 2017 kar dve mesti višje. Peto in šesto mesto po deležu prikazanih oglasov v digitalnih medijih sta zasedli panogi turizem z 10,31-odstotnim deležem in telekomunikacije s 7,68-odstotnim deležem

"Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji rastejo približno 20 odstotkov letno. Rast investicij in sorazmerno stabilno razmerje deležev med vodilnimi panogami dokazuje, da digital z vidika učinkovitosti utrjuje svoj primat na področju oglaševanja," komentira Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v podjetju iPROM.

iPROM število prikazanih oglasov v digitalnih medijih spremlja vse od leta 2005.

###

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje

tanja.fon@iprom.si +386 40 603 348 +386 1 511 07 87 +386 1 511 07 83

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Foto: Iprom

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!