Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

"PUBEC" že pol desetletja piše zgodbo o povezovanju

Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino že pol desetletja združuje štajerske vinarje v edinstven projekt, v katerem se s promocijo mladih vin želi povečati prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, tako doma kot v tujini.

"PUBEC" že pol desetletja piše zgodbo o povezovanju

(Maribor, 24. oktober 2019) Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino že pol desetletja združuje štajerske vinarje v edinstven projekt, v katerem se s promocijo mladih vin želi povečati prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, tako doma kot v tujini.

Od danes, 24. oktobra je 25 mladih štajerskih vin Pubec tudi v prodaji.

Peti salon štajerskih mladih vin v Mariboru se bo odvil v ponedeljek, 4. novembra, v Salonu Audi, Porsche Ptujska cesta. Že četrtič pa bodo Pubeci "zavzeli" tudi slovensko glavno mesto. Sveža, dišeča in nagajiva vina Pubec se bo lahko okušalo 7. novembra, v ljubljanski Festivalni dvorani, na Gospodarskem razstavišču. Da se po peti sezoni projekta Pubec promocija štajerskih vin ne bo zaključila, pa bo premierno poskrbel dogodek, z delovnim naslovom: "Predstavitev najboljših štajerskih vin in letnika 2019". 23. aprila 2020, se bodo štajerski vinarji predstavili s svojimi najboljšimi vini aktualnega letnika, ponovno v Festivalni dvorani Ljubljana.

Ni vsako mlado vino Pubec. Pubec je mlado vino, ki ga pridelajo štajerski vinarji pridruženi k projektu Pubec. Pubeci se zavedajo pomena povezovanja in sodelovanja, podpirajo skupni nastop, imajo znanje in kvalitete da postavijo, Štajersko na zemljevid kot top vinsko destiancijo. Biti Pubec je več kot le biti vinar ali pridelovalec vina. Je moralna obljuba vračati lokalnemu okolju in doprinesti družbi ter razvoju. Biti Pubec je zaveza k trajnostno naravnanem turizmu, k varovanju okolja in k ozaveščanju o pitju vina. Biti Pubec je ponos in veselje.

Štajerski vinarji si želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije. Štiri leta skupnega pristopa že prinašajo spodbudne rezultate. Vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa odslej mlado vino Pubec, tudi zaradi odmevnosti pogosteje naročijo v gostinskih lokalih, kupijo v trgovinah ter umestijo med poslovna darila.

Ključni termini Pubec 2019

- 24. oktober: skupni pričetek prodaje štajerskega mladega vina Pubec,

- 5. november: 5. Salon štajerskih mladih vin Pubec, Maribor, Porsche Ptujska cesta, salon Audi, od 17. do 22. ure,

- 7. november: 4. Salon štajerskih mladih vin Pubec, Ljubljana, Festivalna dvorana, od 17. do 22. ure.

Oba Salona bo popestrila pristna štajerska kulinarika, ki jo tradicionalno pripravljajo profesorji in dijaki Srednje šole za gostinstvo in turizem Maribor, za glasbeno spremljavo bo že tradicionalno poskrbela glasbena zasedba Chizz Band iz Ptuja.

Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev ter Štajerske kot turistične destinacije

Eden izmed ciljev projekta "Pubec – Štajersko mlado vino" je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo tudi dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt "Pubec" tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.

Kaj nas čaka?

Po štirih letih so organizatorji prenovili grafično podobo, prepoznavna osnova z rumeno barvo pa ostaja. Mlada vina so opremljena z obešanko s QR kodo, tako da lahko končen uporabnik brez težav vstopi v kontakt s pridelovalcem vina. Poudarek je na trajnostno naravnanem turizmu in k večji skrbi za okolje.

Organizatorji so se odločili, da letošnji Pubec kot paradni konj promocije štajerskih vinarjev in njihovega vina ne bo omejen samo na čas mladega vina, torej do 31. januarja. Z željo, da promocija štajerskega vina postane trajnostna, bodo 23. aprila 2020 v ljubljanski Festivalni dvorani, pripravili dogodek z delovnim naslovom: "Predstavitev najboljših štajerskih vin in letnika 2019", kjer se bodo štajerski vinarji predstavili s svojimi najboljšimi vini in vini aktualnega letnika.

#Pubecplac

Tudi v petem letu se Pubec promovira v gostinskih lokalih, restavracijah in hotelih, kjer se uveljavljajo t. i. Pubecplaci. Pubecplac že takoj na vhodu prepoznamo po okrogli nalepki z rumenim metuljčkom, v notranjosti pa dejstvo, da lahko naročite vino Pubec, oznanjajo tudi plakati in namizna stojala, s katerimi se Pubeci združujejo v enotno vizualno komunikacijo, ki je uporabna tudi na socialnih omrežjih.

Vinska stroka o projektu Pubec

Dr. Stane Klemenčič, direktor KGZS Maribor na projekt gleda zelo pozitivno in se že veseli letošnjih Pubecov. Poudaril je pomembnost sodelovanja in povezovanja v projektih kot je Pubec 2019. "Letnik 2019 je bolj ali manj že pripravljen. Zanj smo pripravili pravilnik, ki je bolj zahteven, kot pravilnik, ki velja po uradni, veljavni zakonodaji. Omejili smo nekatere parametre in to z razlogom, da bi bil Pubec, kot mlado vino, prepoznan iz leta v leto. Vremenske razmere, pogoji pridelave, pogoji trgatve so vsako leto drugačni. Se pa zato vedno znova veselimo novega mladega vina, novega Pubeca, ravno iz tega razloga, ker je vsako leto drugačen. In ta drugačnost je vabljiva. To mlado vino, predstavlja pričakovanje novega letnika, nove iskrivosti. Ali bo drugačna cvetlična nota, ali bo imel sadno noto? Vse to nas daje v nekakšno pričakovanje, da poskusimo ta vina. Za letošnje leto lahko rečemo, da so vina dobra, in vas vabim na pokušnjo v Mariboru in Ljubljano." je povedal dr. Klemenčič.

In kaj pravi o Pubecu sopobudnik projekta?

Borut Cvetko, kreativni direktor agencije Mediaspeed in skupaj z Natalijo Cvetko "glavni krivec" za rojstvo projekta, je dejal: "V peti sezoni našega projekta Pubec, štajersko mlado vino, je z nami 25 vrhunskih štajerskih vinarjev, ki so ponovno pripravili bela vina, takšna, po skupaj določenih in dogovorjenih pravilih. Suha, ali polsuha, z omejitvijo, do 12 gramov nepovretega sladkorja. Verjamem, da bodo ta vina pokazala vso svojo svežino, cvetico in tudi že eleganco. 4. novembra v Mariboru, Porsche Ptujska cesta od 17. ure naprej in ponovno, že četrtič v Ljubljani, 7. novembra, prav tako od 17. ure naprej, v Festivalni dvorani. Ob tem nikoli ne manjka prava štajerska kulinarika in štajerski bend, ki bo skrbel za odlično vzdušje. Vsi tisti, ki so že bili kdaj z nami vedo, da je to dogodek, ki se ga ne pozabi in verjamem, da bo tako tudi letos. Glavna novost našega projekta Pubec, sicer ne v tem letu, ampak v letu 2020 je pa to, da promocija štajerskih vinarjev in štajerskih vin, ne bo več omejena zgolj na ta čas mladega vina, torej do 31. januarja, ampak pripravljamo 23. aprila 2019, prav tako v Festivalni dvorani Ljubljana dogodek, tako imenovani "Predstavitev najboljših štajerskih vin in letnika 2019". Torej vsa najboljša vina, ki so jih in jih še bodo dodelali vinarji z aktualnim letnikom 2019."

Kako na "Pubeca"?

Vstopnice za 5. Salon štajerskih mladih vin v Mariboru in za 4. Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani so na voljo na vseh prodajnih mestih Eventim in na dan dogodka na samem prizorišču. Cena vstopnice je 15 evrov.

Več informacij o projektu "Pubec"

Kdo so Pubeci 2019?

Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vina Doppler, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Hiša penin Frangež, Vinogradništvo Frešer, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jamnik, Vino Jarc, Vinogradništvo Jaunik, Vina Joannes, Vino Kolar, Vina Kramer, Vino Leber, UM FKBV – Meranovo, Vinogradništvo Mukenauer, Vinogradništvo Mulec, Puklavec Family Wines, Radgonske gorice, Rigo Vino , Steyer vina, Vina Toplak in Vino Valdhuber.

Kaj je "Pubec"?

S projektom "Pubec", kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu štajerski vinarji želijo doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu ter tudi na trgu sosednjih držav.

Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne "zvrsti" in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.

Kdo je "Pubec"?

"Pubec" – ime, ki ga vsi Slovenci prepoznajo kot nekaj štajerskega. "PUBEC" je štajerski izraz za fanta, dečka. "Pubec" ali fant kot dorasel mlad moški v projektu "PUBEC" nagajivo simbolizira mlado vino. Obenem se poimensko sklada s Štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezuje dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere le-to izhaja.

Mlado vino "Pubec" - lastnosti

Mlado vino, pridelano v Republiki Sloveniji, je lahko tisto vino, ki ustreza kakovostnim normativom veljavne zakonodaje. Mlado vino je mirno vino, ki je lahko v prometu najprej 30 dni po trgatvi in največ do 31. januarja leta, ki sledi letu trgatve.

Mlado vino "Pubec" je belo vino, lahko je bela sorta ali mešano belo vino, zvrst iz vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. Vino vsebuje med 10,5 in 12,5 vol % alkohola in spada med suha ali polsuha vina z vsebnostjo skupnih kislin med 5,5 in 7,00 g/l. Vsebnost nepovretega sladkorja do največ 12 gramov. Mlado vino "Pubec" vsebuje nizke vsebnosti prostega in skupnega žvepla. Glavne senzorične lastnosti mladega vina "Pubec" so sijoč videz, iskriva barva, po vonju je prijetno dišeč z nežno zaznavno cvetno-sadno cvetico in po okusu ima poudarjeno svežino, iskrivost, lahkotnost, sadnost, pitnost in harmoničnost.

Ni vsako mlado vino Pubec. Pubec je mlado vino, ki ga pridelajo štajerski vinarji pridruženi k projektu Pubec. Pubeci se zavedajo pomena povezovanja in sodelovanja, podpirajo skupni nastop, imajo znanje in kvalitete da postavijo, Štajersko na zemljevid kot top vinsko destiancijo. Biti Pubec je več kot le biti vinar ali pridelovalec vina. Je moralna obljuba vračati lokalnemu okolju in doprinesti družbi ter razvoju. Biti Pubec je zaveza k trajnostno naravnanem turizmu, k varovanju okolja in k ozaveščanju o pitju vina. Biti Pubec je ponos in veselje.

Več na: www.pubec.si.

Dodatne informacije:

Mediaspeed, d. o. o.

info@mediaspeed.net

Natalija Cvetko, 051 353 185, natalija@mediaspeed.net

Foto: Mediaspeed, d. o. o.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!