Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Pričetek kampanje za promocijo Slovenije kot dežele zdravih voda na National Geographic

Prejšnji teden se je na National Geographic pričela 4-mesečna kampanja za promocijo Slovenije kot dežele zdravih voda. Potekala bo do konca februarja 2020 z vmesno prekinitvijo v mesecu decembru. Kampanja zajema digitalno oglaševanje, Slovenija pa se bo predstavila tudi na televizijskih kanalih National Geographica.

Pričetek kampanje za promocijo Slovenije kot dežele zdravih voda na National Geographic

Ljubljana, 7.oktober 2019–Prejšnji teden se je na National Geographic pričela 4-mesečna kampanja za promocijo Slovenije kot dežele zdravih voda. Potekala bo do konca februarja 2020 z vmesno prekinitvijo v mesecu decembru. Kampanja zajema digitalno oglaševanje, Slovenija pa se bo predstavila tudi na televizijskih kanalih National Geographica.

Kampanja bo potekala na TV kanalih National Geographica v Veliki Britaniji, Franciji, Nemčiji in Italiji s 60-sekundnim predstavitvenim videom o Sloveniji, ki se bo odvrtel kar 664-krat. Razen tega pa bo kampanja na spletnih portalih National Geographica nagovarjala tudi goste v ZDA. Slovenske vode bodo predstavljene v4-minutem videuskozi zgodbe posameznikov, ambasadorjev, katerih pomembni del življenja je voda. Med njimi so slovenska dobitnica olimpijske medalje Sara Isaković, morski biolog Borut Mavrič,strokovnjakinja s področja zdravstva in wellnessa Tanja Rauter Pungartnik in direktor Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč Iztok Altbauer. Ekipa National Geographica je Slovenijo obiskala julija letos ter ustvarila vrhunske video in foto vsebine, ki predstavljajo izjemno vodno bogastvo rek, morij, pitne vode, termalnih in mineralnih voda Slovenije. Snemanje je potekalo v Moravskih Toplicah, v Rogaški Slatini, v Strunjanu, v Sečoveljskih solinah in v Ljubljani.

Direktorica Slovenske turistične organizacije mag. Maja Pak je ob pričetku kampanje izpostavila, da s kampanjo "nagovarjamo zahtevnejše goste, ki iščejo edinstvena doživetja. National Geographic je medij z največjim digitalnim dosegom, ki obenem aktivno spodbuja trajnostni odnos do okolja in trajnostni turizem, ki je v samem jedru Strategije trajnostne rasti slovenskega turizma. S kampanjo želi Slovenska turistična organizacija okrepiti zavedanje o Sloveniji kot zeleni, trajnostni destinaciji, v kateri obiskovalec doživi izjemne naravne lepote, med drugimi tudi neokrnjeno vodno bogastvo in vode z zdravilnimi učinki."

National Geographicje eden najvplivnejših medijev na globalnem trgu, ki je vsebinsko usmerjen oz. specializiran za tematike narava in doživetja v naravi ter potovanja in dosega tisto ciljno publiko, ki jo želimo nagovoriti. Z ekipo vplivnežev in večkrat nagrajenih fotografov in snemalcev skozi fotografije in videe pripoveduje prepričljive zgodbe. Todokazuje tudi izjemno vizualen koncept oz. v pripovedovanje zgodb skozi fotografije usmerjen digitalni kanal Instagram, na katerem je National Geographic kot medijska znamka s kar 123 milijoni sledilcev na prvem mestu po številu sledilcev na svetu. Večvam je na voljo v medijskem središču napovezavi.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Foto: Foto: Juan Trujillo Andrades / National Geographic

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!