Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

To jesen posebna oglaševalska kampanja na trgih Nemčije, Avstrije in Švice

Slovenska turistična organizacija (STO) je objavila razpis za izvedbo "Fokusirane večkanalne kampanje DACH", s katero želi nagovoriti segment turistov, ki potuje tudi v času izven sezone. Vrednost javnega naročila je 1.525.000 evrov (z DDV). Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje je 2. avgust 2019.

Slovenska turistična organizacija (STO) je objavila razpis za izvedbo "Fokusirane večkanalne kampanje DACH", s katero želi nagovoriti segment turistov, ki potuje tudi v času izven sezone.Vrednost javnega naročila je 1.525.000 evrov (z DDV). Rokza prejem ponudb ali prijav za sodelovanje je 2. avgust 2019.

Slovenska turistična organizacija (STO) je objavila razpis za izvedbo"Fokusirane večkanalne kampanje DACH", s katero želi nagovoriti tisti segment turistov, ki potuje tudi v času izven sezone. Obenem so to turisti, ki dopusta ne rezervirajo na podlagi kriterija najnižje cene, temveč ga želijo preživeti v skladu s pričakovanji, za to pa so pripravljen plačati več.Kampanja zajema televizijsko oglaševanje, oglaševanje v tiskanih medijih in oglaševanje na družbenih omrežjih v Nemčiji, Avstriji in Švici.

S kampanjo želi STO na vseh treh trgih okrepiti prepoznavnost (awareness) Slovenije kot destinacije za odkrivanje vrhunske gastronomije in spoznavanje kulture. Na trgih Švice in Nemčije bo cilj kampanje tudi intenzivnejša gradnja prepoznavnosti Slovenije kotwellnessdestinacije. V Avstriji, kjer je Slovenija kotwellnessdestinacija že dobro prepoznana, pa bo še več poudarka na fazi razmišljanja (consideration), v kateri ljudje že razmišljajo o rezervaciji potovanja.

Kampanja razen cilja povečanja prepoznavnosti zasleduje tudi cilj povečanja zavedanja med ciljnimi skupinami o Sloveniji kot izjemni zeleni destinaciji, prepoznani tudi po bogati kulturi in umetnosti, vrhunski gastronomski ponudbi ter ponudbiwellnessstoritev.

Vrednost javnega naročila je1.525.000 evrov (z DDV).Rok za dodatna pojasnila je 20. julij,rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje pa 2. avgust 2019.

Več o razpisusi lahko preberetetukaj.

mag. Livija Kovač Kostantinovičvodja korporativnega PR

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!