Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

SVET DOBRIH POSLUŠALCEV

Uradni podatki so tu: Evropsko populacijo sestavlja kopica dobrih poslušalcev, so pokazali rezultati nove raziskave, ki je razkrila, da povprečna oseba dnevno preživi dve uri in devet minut ob poslušanju glasbe, podcastov in zvočnih knjig, kar skupaj znese osupljivih 32 dni na leto.

– "Vedno priklopljena" generacija preživi 32 dni na leto ob poslušanju glasbe, podcastov in zvočnih knjig –

– Znesek za zvočno zabavo je višji za 19 % in je lani dosegel več kot 212 € –

– Vsak peti tehnološko ozaveščeni "avdiofil" nakupuje z uporabo glasu –

Ljubljana, 9. julij 2019 - Uradni podatki so tu: Evropsko populacijo sestavlja kopica dobrih poslušalcev, so pokazali rezultati nove raziskave, ki je razkrila, da povprečna oseba dnevno preživi dve uri in devet minut ob poslušanju glasbe, podcastov in zvočnih knjig, kar skupaj znese osupljivih 32 dni na leto.

Eksplozija zvočne potrošnje sovpada z novimi izsledki podjetja Mastercard, ki razkrivajo, da je znesek, porabljen za zvočno zabavo, v zadnjih 12 mesecih poskočil za 19 % in je v povprečju po celotni Evropi dosegel 212 € na osebo na leto. Skoraj tretjina gospodinjstev (30 %) uporablja pametni zvočnik in moški za zaposlitev svojih ušes v povprečju namenijo 73 € več na leto kot ženske.

Skoraj polovica evropske populacije (48 %) trdi, da slušalke uporablja vsakodnevno, pri čemer prednjačijo milenijci, ki s slušalkami v ušesih vsak dan preživijo eno uro in 53 minut.

Poleg uporabe zvočno upravljanih naprav za predvajanje glasbe (31 %), poslušanja radijskih programov (23 %) in postavljanja vprašanj (13 %), je tehnološko ozaveščena petina (21 %) dejala, da so izvedli nakupe s pomočjo glasu, od katerih je 19 % tak nakup izvedlo v predhodnem tednu.

Raziskava je prav tako razkrila, da skoraj dve petini (36 %) Evropejcev pričakuje, da bo nakupovalo z uporabo glasu v prihodnjih petih letih. Najnovejša analiza napoveduje, da bo glasovni trgovski promet do leta 2022 dosegel vrednost 40 milijard letno po celotnem svetu.

Zvočni indeks Mastercard (Mastercard Sound Index) razkriva, da uporaba slušalk naraste tekom daljših dni spomladi in poleti, ko dve tretjini posameznikov (66 %) prisluhne zvokom med tekom ali vadbo zunaj. Rezultati so prav tako pokazali, da so odrasli z manj časa postali večopravilnostni virtuozi, saj jih 81 % glasbo, podcaste ali zvočne knjige posluša na poti, skoraj tri četrtine (74 %) pa si s poslušanjem lajša čiščenje doma.

Indeks je razkril, da so ženske boljše poslušalke od moških, a le za tri minute, saj v povprečju na dan za poslušanje porabijo 131 minut v primerjavi s 128 minutami za moške. Starostna skupina med 25 in 34 leti posluša več zvokovnih knjig od katerekoli ostale skupine, medtem ko starostna skupina nad 55 let najbolj prisega na knjige v mehki vezavi.

Ugotovitve kažejo, da zvok postaja vedno bolj pomemben, saj dve tretjini vprašanih (68 %) trdi, da jim poslušanje nekaterih zvokov pomaga pri vadbi, 71 % meni, da poveča njihovo produktivnost, štiri petine (84 %) pa pravijo, da jih zvok dela srečnejše. Skoraj tri četrtine (74 %) vprašanih je priznalo, da jih zvoki narave kot je petje ptic pomirjajo, 71 % pa pravi, da zmanjšujejo stres ali tesnobo.

Kot najbolj priljubljene zvočne kulise na svetu so anketiranci izbrali ptičje petje, udarjanje valov ob skale in tapkanje dežnih kapljic po oknu. Na seznamu priljubljenih so se jim pridružili še šumenje vetra v krošnjah dreves, zvok klavirja in prasketanje ognja.

"Ušesa so vrata do misli in srca ljudi po celotnem svetu in ljudje za svoja ušesa porabijo več kot kdajkoli prej," je dejala Rose Beaumont, višja podpredsednica za Podporo poslovanju in Evropske komunikacije pri podjetju Mastercard. "Priča smo eksploziji zvočne zabave, od podcastov do pametnih zvočnikov, in zvok je postal primarni spremljevalec današnjega vedno priklopljenega večopravilnega uporabnika. Trendu, za katerega pričakujemo naraščanje, smo se temeljito posvetili in ustvarili lastno zvočno identiteto ter zvok umestili kot bistveni del prepoznavnosti blagovne znamke Mastercard danes in v prihodnosti."

Rezultati še kažejo, da tehnologija bistveno vpliva na ostrenje naših ušes, saj so melodije pametnih telefonov, opozorila in vibracije med najprepoznavnejšimi zvoki v Evropi. Dve petini (38 %) vprašanih pravi, da blagovno znamko prepozna po njeni zvočni identiteti, medtem ko več kot polovica (57 %) film prepozna po njegovi glasbi.

10 NAJBOLJ POPULARNIH ZVOKOV NA SVETU

1) Petje ptic

2) Udarjanje valov ob skale

3) Tapkanje dežnih kapljic po oknu

4) Šumenje vetra v krošnjah

5) Prasketanje ognja

6) Zvok klavirja

7) Mačje predenje

8) Smeh dojenčkov

9) Poslušanje violine

10) Smeh ljudi

– Konec –

Opombe urednikom

Zvočni indeks Mastercard (Mastercard Sound Index) je raziskava podjetja Mastercard, ki je bila opravljena maja 2019 in je zajela 6.500 odraslih v 12 državah sveta.

O družbi Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je družba za globalna plačila in tehnologijo. Upravlja najhitrejšo svetovno mrežo obdelovanja plačil, povezuje potrošnike, finančne institucije, trgovce, vlade in podjetja v več kot 210 državah in območjih. Izdelki in rešitve družbe Mastercard naredijo vsakodnevne aktivnosti – na primer nakupovanje, potovanje, vodenje podjetij in upravljanje financ – lažje, varnejše in učinkovitejše za vse. Sledite nam na računu na Twitterju @MastercardNews, pridružite se pogovoru na blogu Beyond the Transaction Blog in se naročite na najnovejše novice na Engagement Bureau.

Spremljajte tudi Mastecard Slovenia Facebook in Instagram strani.

Foto: MasterCard

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!