Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

V globalni digitalni kampanji I feel Slovenia – MY WAY že čez 500 milijonov prikazov oglasov

V okviru globalne digitalne kampanje I feel Slovenia – MY WAY, ki jo je Slovenska turistična organizacija (STO) pripravila v tesnem sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom, je bilo v samo treh mesecih ustvarjenih že več kot 500 milijonov prikazov oglasov. Kampanja prek različnih digitalnih kanalov v kar 16 državah dviguje prepoznavnost in ugled Slovenije kot butične destinacije za 5-zvezdična doživetja.

V globalni digitalni kampanjiI feel Slovenia – MY WAYže čez 500 milijonov prikazov oglasov

Ljubljana, 14.junij2019V okviru globalne digitalne kampanje I feel Slovenia – MY WAY, ki jo je Slovenska turistična organizacija (STO) pripravila v tesnem sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom, je bilo v samo treh mesecih ustvarjenih že več kot 500 milijonov prikazov oglasov. Kampanja prek različnih digitalnih kanalov v kar 16 državah dviguje prepoznavnost in ugled Slovenije kot butične destinacije za 5-zvezdična doživetja.V okviru letošnje globalne digitalne kampanje, ki jo Slovenska turistična organizacija (STO) izvajaod 4. marca do sredine novembra z vmesno prekinitvijo v času visoke sezone, je med 4. marcem in 1. junijempotekalo intenzivno usmerjeno oglaševanje na različnih digitalnih kanalih z največjimi dosegi. S kampanjo STO nagovarja izbrane ciljne skupine na najpomembnejših emitivnih trgih slovenskega turizma s ciljemdviga prepoznavnostiSlovenije kot butične destinacije za 5-zvezdična doživetjainpovečanja turističnega obiska Slovenije, še posebej pa pred in po glavni turistični sezoni. Kampanja tako sledi tudicilju uravnoteženosti turističnih tokov 365 dni v letu. Oglaševanje poteka v9 jezikih, oglasi pa vodijo na pristajalne strani 35 slovenskih destinacij in na segmentne pristajalne strani, medtem ko povezave z vsebinskih člankov vodijo na pristajalne strani Alpske, Termalno Panonske, Mediteranske in Kraške Slovenije ter na pristajalno stran Osrednje Slovenije z Ljubljano na portaluwww.slovenia.info.

Direktorica Slovenske turistične organizacije,mag. Maja Pak, je ob tem povedala: "Na oglase v kampanji smo v treh mesecih zabeležili že skoraj 4 milijoneklikov, s čimer so ljudje izkazali jasen interes, da želijo o Sloveniji izvedeti več. Po ključnih pokazateljih uspešnosti, zastavljenih za vsakega od kanalov, že lahko rečemo, da je nova komunikacijska rešitev I feel Slovenia - MY WAY na ciljnih trgih kampanje odlično sprejeta. Ob koncu poletja kampanjo nadaljujemo z jesensko-zimsko komunikacijo, tokrat deloma tudi na televiziji, saj je Slovenijo konec aprila obiskal BBC in v ta namen ustvaril nove video vsebine."Tudi letošnje digitalno oglaševanjetemelji na vsebinskem marketingu, ki poteka na nekaterih najpomembnejših globalnih medijih in prek mrežeContent Garden, ki omogoča, da en spletni članek prikazujemo na naboru izbranih medijev v Nemčiji, Avstriji in Švici, pri čemer se oblika članka prilagaja portalu medija. Sožitno oglaševanje poteka na kanalih mrežeOutbrain, iskalno oglaševanje pa prek iskalnikovGoogleinYandex. Pasično oglaševanje, s katerim želi STO graditi predvsem na fazi zavedanja, poteka prek Googlove dinamične mreže.Več o globalni digitalni kampanji, primerih in rezultatihna različnih digitalnih kanalihvam je na voljovmedijskem središču.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Foto: STO

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!