Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Slovenski poslanci v samem vrhu po prisotnosti na družbenih omrežjih

Podjetje Grayling je ob prihajajočih EU volitvah raziskalo, kako poslanci Evropskega parlamenta uporabljajo družbena omrežja in izsledke predstavilo na spletni strani www.TheEULobby.eu

Slovenski poslanci v samem vrhu po prisotnosti na družbenih omrežjih

Podjetje Grayling je ob prihajajočih EU volitvah raziskalo, kako poslanci Evropskega parlamenta uporabljajo družbena omrežja in izsledke predstavilo na spletni strani www.TheEULobby.eu

Ljubljana, 16. maj – Družbena omrežja so v 21. stoletju primarni interaktivni kanal za razprave političnih kandidatov in volivcev v času predvolilnih kampanj. Ob prihajajočih EU volitvah sta podjetje Grayling in agencija za spremljanje družbenih omrežij Observer raziskala, kako poslanci v Evropskem parlamentu uporabljajo družbena omrežja in kdo to počne najbolje. Izsledki raziskave, kot tudi analize, trendi in zanimivosti v povezavi z EU volitvami, so na voljo na spletni strani podjetja Grayling www.TheEULobby.eu.

Raziskava je pokazala, da od skupno 751 poslancev v Evropskem parlamentu, Twitter uporablja 496 poslancev, medtem ko Facebook uporablja 520 poslancev. Vsi slovenski poslanci imajo profile na družbenih omrežjih, kar jih postavlja ob bok kolegom z Malte. Evropski poslanci iz Velike Britanije, Madžarske in Luksemburga pa med vsemi poslanci najmanj uporabljajo družbena omrežja.

Izmed vseh poslancev Evropskega parlamenta ima Poljak Jerzy Buzek (Evropska ljudska stranka) največ sledilcev na Twitterju - 370.000 sledilcev, sledi Belgijec Guy Verhofstadt (Zavezništvo liberalcev in demokratov za Evropo) s 350.000 sledilci, tretje mesto pa zaseda Francozinja Nadine Morano (Evropska ljudska stranka) z 200.000 sledilci. Med slovenskimi poslanci Evropskega parlamenta ima največ sledilcev Tanja Fajon (Napredno zavezništvo socialistov in demokratov) – in sicer ima 25.400 sledilcev.

Ključna identifikatorja za nadaljnjo raziskavo sta bila doseg (angl. reach) in interakcija uporabnikov (angl. engagement). Prvi identifikator kaže, koliko posameznikov je politik dosegel s svojimi objavami, medtem ko je drugi pomembnejši - pove nam, kakšna je vključenost uporabnikov v interakcijo. Raziskava je pokazala, da je po upoštevanju teh dveh indikatorjev najvplivnejši poslanec Nigel Farage (Evropa svobode in neposredne demokracije), sledijo mu Julia Reda (Zeleni/Evropska svobodna zveze), Beatriz Becerra (Zavezništvo liberalcev in demokratov za Evropo), Guy Verhofstadt (Zavezništvo liberalcev in demokratov za Evropo) in Martin Sonneborn (samostojen poslanec).

Generalna direktorica za jugovzhodno Evropo podjetja Grayling, Nataša Trslić Štambak, je o uporabi družbenih omrežij v Evropskem parlamentu povedala: “Raziskave so pokazale, da se mora vsak, ki želi biti poslanec Evropskega parlamenta, zavedati moči družbenih omrežij, pa tudi vedeti, kako uporabljati razpoložljiva orodja za boljše povezovanje z volivci. Komunikacija o pomembnih vprašanjih mora potekati dvosmerno - poslanci morajo poleg objavljanja tudi poslušati svoje sledilce.

Na spletni strani www.TheEULobby.eu, poleg izsledkov raziskave, najdete tudi analize strokovnjakov za javne zadeve iz podjetja Grayling in ključne informacije o prihajajočih volitvah. Platforma je bila razvita kot odgovor na potrebe strank in partnerjev podjetja Grayling. Spletna platforma se redno osvežuje z novimi vsebinami, kar se bo nadaljevalo tudi po EU volitvah.

# # #

Za dodatne informacije kontaktirajte:

Iris Horvat

+386 1 434 26 65

iris.horvat@grayling.com

O podjetju Grayling

Grayling (@GraylingPR) razvija inovativne in celovite komunikacijske rešitve, ki strankam prinašajo številne prednosti. Podjetje deluje v fleksibilni, mednarodni mreži, ki povezuje številne države in panoge. Grayling je del Huntsworth plc.

Za več informacij obiščite www.grayling.com.

Foto: Grayling

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!