Novice

Nazaj na novice

FORD BO NA SALONU V HANNOVRU PREDSTAVIL NOVO GENERACIJO POVEZANIH IN ELEKTRIFICIRANIH GOSPODARSKIH VOZIL TRANSIT

S predstavitvijo najnovejše generacije povezanih in elektrificiranih dostavnih vozil Transit na salonu gospodarskih vozil IAA v Hannovru v Nemčiji od 20. do 27. septembra 2018 bo Ford utrdil svojo vodilno vlogo na evropskem trgu gospodarskih vozil.

S predstavitvijo najnovejše generacije povezanih inelektrificiranih dostavnih vozil Transitna salonu gospodarskih vozilIAA v Hannovruv Nemčiji od 20. do 27. septembra 2018bo Ford utrdilsvojo vodilno vlogo na evropskem trgu gospodarskih vozil.

Ford bo prednosti povezav zagotovil v svoji celotni paleti gospodarskih vozil v Evropi. Na razstavnem prostoru v Hannovru bodo vsi modeli –vključno z novim dvotonskim Transitom, ki se na salonu premierno predstavlja svetu – opremljeni z vgrajenimi modemi in novimi rešitvami, ki so jih pri Fordu razvili za optimalno upravljanje voznih parkov.

Fordove inovacije pri gospodarskih vozilih se nadaljujejo s paleto elektrificiranih modelov, med katerimi sta tudipriklopni hibrid(PHEV)Transit Custom, na salonu premierno prikazan v končni proizvodni različici, in novi Transit, ki je kot prvi v segmentu na voljo z 48-voltnim ‘mehkim’ (pomožnim) hibridnim pogonom (mHEV).

“Hannover bo v znamenju prihoda vznemirljive nove družine gospodarskih vozil Transit, ki je temeljito opremljena s povezavami,” je povedal Hans Schep, generalni direktor oddelka za gospodarska vozila pri Fordu v Evropi. “Z napredno povezljivostjo in našimi elektrificiranimi vozili, ki spreminjajo pravila igre, bodo imele naše stranke veliko novih priložnosti za ustvarjanje dodatne vrednosti.”

Novi Transit – višja produktivnost, učinkovitost mHEV

Novega dvotonskega Forda Transita, ki prihaja na trgsredi leta 2019, poganjajo motorji z učinkovitejšo porabo goriva, obenem pa ga odlikujejo večja nosilnost, vgrajena povezljivost in napredne tehnologije za pomoč vozniku, prepoznaven pa bo po dovršeni zasnovi novega sprednjega dela in povsem novi notranjosti z izboljšanim prostorom za prevoz tovora.

Poleg nadgrajenih2,0-litrskih dizelskih motorjev EcoBlue, ki zagotavljajo manjše stroške uporabe, bo novi Transit v izvedbi z ročnim menjalnikom na voljo tudi z 48-voltno tehnologijo mHEV za še učinkovitejšo porabo goriva, še posebej pri mestnih vožnjah s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. SistemmHEVzajema energijo pri upočasnjevanju in jo shrani v 48-voltni litij-ionski akumulator, da z njo pomaga poganjati motor in električno opremo.

Transit Custom PHEV – brez emisij in strahu glede dosega

Fordov inovativni Transit Custom PHEVje opremljen z naprednim hibridnim sistemom, ki omogoča doseg do 50 kilometrov povsem brez emisij, za podaljšanje dosega pa skrbi večkrat nagrajeni 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost. Ko je treba med postanki za polnjenje prevoziti daljše poti, motor EcoBoost polni vgrajene akumulatorje ter uporabnikom zagotavlja učinkovitost in prilagodljivost ob skupnem doseguveč kot 500 kilometrov.

V končni proizvodni različici v Hannovru razstavljeni PHEV imakompakten tekočinsko hlajeni paket litij-ionskih akumulatorjev pod tovornim dnom, da je za tovor na voljo prav toliko prostora kot pri standardnem dostavniku. Vozilo odlikuje povsem nova zasnova notranjosti najnovejšega Transita Custom, vključno s posebnimi informacijskimi zasloni za različico PHEV.

Fordova telematika in Fordove podatkovne storitve – pomoč za uspešno upravljanje voznih parkov

Ford v Hannovru najavlja dve novi rešitvi za povezana vozila, ki so jih razvili v Fordovem oddelku za pametno mobilnost (Ford Smart Mobility). Pri njunem razvoju so si pomagali s kombinacijo dragocenih vpogledov v vozne parke z vozili vseh velikosti, ki jih uporabljajo v različnih panogah, in Fordovega poglobljenega strokovnega znanja ter poznavanja vozil in njihovih podatkov.

Fordova telematikabo upraviteljem voznih parkov zagotovila spletno aplikacijo z rešitvami, ki bodo profesionalcem pomagale izboljšati uporabo vozil in doseči maksimalno razpoložljivost, optimizirati stroške delovanja in upravljati nabor voznikov. Fordove podatkovne storitve bodo upraviteljem voznih parkov omogočile sodelovanje z drugimi ponudniki storitev pri dostopu do podatkov vozila – vozilo jih bo pošiljalo neposredno v ‘oblak’ – za ustvarjanje lastnih po meri prikrojenih rešitev za vozne parke.

Novi Ranger Raptor bo prihrumel v Hannover

Po spektakularni premieri v Kölnu na največjem dogodku s področja računalniških in video iger Gamescom se bo noviRanger Raptorv Hannovru prvič predstavil avtomobilskemu občinstvu. V oddelku Ford Performance so ga razvili za resnične terenske navdušence, iskalci adrenalina v Evropi pa si ga bodo lahko omislilisredi leta 2019. Poganjal ga bo Fordov 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue v izvedbi Bi-turbo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora.

Prevladujoč nastop vrhunskega Rangerja z mogočnimi dimenzijami in ekstremnim oblikovanjem dopolnjuje edinstveno podvozje, ki so ga v oddelkuFord Performanceoptimalno prilagodili za terensko vožnjo z veliko hitrostjo in možnost premagovanja vseh ovir.

# # #

* Uradno homologirani podatki o porabi goriva in izpustih CO2bodo objavljeni pred začetkom prodaje.

Navedena poraba goriva, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

Od 1. septembra 2017 se v skladu z zadnjo različico uredbe (EU) 2017/1151 za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realistični preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. Od 1. septembra 2018 bo WLTP povsem zamenjal novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), trenutni preskusni postopek. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

O družbi Ford Motor Company

Ford Motor Companyje globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. Razvija, izdeluje, prodaja in zagotavlja servisno vzdrževanje za celotno paleto Fordovih osebnih vozil, poltovornjakov, športnih terencev, vozil z električnim pogonom in razkošnih modelov Lincoln ter finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company.Ford si prizadeva postati vodilno podjetje na področju elektrifikacije, avtonomnih vozil in mobilnostnih rešitev. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 201.000 ljudi.Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih ter storitvah družbeFord Motor Credit Companyobiščite spletno stranwww.corporate.ford.com.

Ford Evropaje odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na50posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno54.000oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno69.000 oseb.Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 24 proizvodnih obratov (16 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine).Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta1911.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!