Novice

Nazaj na novice

FORD TRANSIT CUSTOM

Ford je predstavil novo enotonsko gospodarsko vozilo Transit Custom, ki ga odlikujejo drzno novo oblikovanje, povsem nova notranjost in izboljšana produktivnost za poslovne uporabnike. Fordovi pooblaščeni trgovci naročila že sprejemajo.

Ford je predstavil novo enotonsko gospodarsko vozilo Transit Custom, ki ga odlikujejo drzno novo oblikovanje, povsem nova notranjost in izboljšana produktivnost za poslovne uporabnike. Fordovi pooblaščeni trgovci naročila že sprejemajo.

Transit Custom – poganja ga 2,0-litrski dizelski motor Ford EcoBlue, ki spreminja pravila igre v tem razredu – je povsem na novo zasnovan in nudi številne nove funkcije in možnosti, vključno z novo različico dostavnika ECOnetic s še varčnejšo porabo goriva in izpusti CO2148 g/km.*

Fordov enotonski dostavnik ima drzno oblikovan sprednji del s Transitovo masko s tremi letvicami, povsem nova kabina z najboljšimi rešitvami za shranjevanje v tem razredu pa predstavlja idealno mobilno pisarno za voznika, ki uživa v izboljšanem udobju in ergonomiji ter preprosti povezljivosti s sistemom SYNC 3 ali priklopno postajo MyFord Dock za doplačilo. Med tehnologijami, ki so prvič na voljo v gospodarskem vozilu, je tudi inteligentni omejevalnik hitrosti.

“Transit Custom je bil nekaj posebnega od prvega trenutka, ko se je pojavil na trgu, in ta nova različica ponovno spreminja pravila igre,” je povedal Hans Schep, generalni direktor za področje gospodarskih vozil pri Fordu Evropa. “Pozorno smo prisluhnili uporabnikom in izdelali enotonski dostavnik, ki je še elegantnejši in produktivnejši ter kar prekipeva od domiselnih možnosti.”

Nova generacija Transita Custom pripravlja sceno za Fordovo naslednjo veliko inovacijo pri gospodarskih vozilih – uvedbo priklopnega hibrida (PHEV) brez emisij, ki bo po načrtih na trg prišel leta 2019. V Londonu bodo že v drugi polovici letošnjega leta stranke s Fordovim voznim parkom preizkušale tudi dostavnikeTransit Custom PHEV.

Transit Custom je na ceste prvič zapeljal konec leta 2012 in se je hitro uveljavil kot Fordovo najbolje prodajano gospodarsko vozilo v Evropi, prodaja pa je leta 2016 dosegla kar 118.000 vozil in za 15 odstotkov presegla rekord prejšnjega leta.

Transit Custom je bil prvi v Fordovi razširjeni povsem novi paleti Transitov – pozneje so se mu pridružili še Transit Courier, Transit Connect in Transit – in je imel pomembno vlogo pri Fordovem preboju na prvo mesto med gospodarskimi vozili leta 2015, ki ga je uspešno ohranil tudi lani.

Dinamično oblikovanje in kabina kot popolna mobilna pisarna

Novi Transit Custom ima dinamičen in profesionalen sprednji del, ki si gene deli s Fordovimi najnovejšimi modeli osebnih vozil, trapezoidna maska je postavljena visoko, žarometi so dinamični in vitki. Na voljo so najnovejše tehnologije za osvetlitev, najbolje opremljene različice delujejo z novimi značilnimi dnevnimi lučmi LED in zmogljivimi ksenonskimi žarometi.

Notranjost kabine je povsem nova, armaturna plošča pa temelji na Fordovi novi oblikovalski filozofiji, ki jo je uvedlapovsem nova Fiesta– je privlačna in osredotočena na uporabnika, na njeno zasnovo pa so vplivale interakcije s pametnimi napravami in tabličnimi računalniki.

Temelji na izrazitih vodoravnih oblikovnih elementih, ki poudarijo širino kabine, izdelana pa je iz privlačnih in trpežnih materialov. Obilica praktičnih možnosti je še posebej primerna za voznike, ki preživijo veliko časa v svojem vozilu in je to obenem njihova mobilna pisarna.

Nova zasnova prinaša najboljše možnosti za shranjevanje v svojem razredu, saj je samo v armaturni plošči na voljo do 25 litrov prostora, vključno s tremi odprtimi predali na zgornji površini s prostorom za pisalno podlogo ali mobilne naprave in velikim zaprtim predalom pred sovoznikovim sedežem, v katerem je možno shraniti mape formata A4.

Med nadaljnjimi novimi praktičnimi možnostmi je preklopno držalo za pijače pod prestavno ročico, ki dopolnjuje držali za kozarce in 2-litrske plastenke na obeh koncih armaturne plošče. Povsem preoblikovani sta tudi oblogi vrat, ki sta zdaj še bolj uporabni in nudita več možnosti za shranjevanje v treh velikih predalih, praktičen nov ročaj za zapiranje vrat pa je integriran z okrasno oblogo.

Povsem novi prikazovalniki in nadzorne plošče zagotavljajo izboljšano ergonomijo in preprosto uporabo, bolje opremljene različice pa odlikuje ‘lebdeč’ 8-palčni barvni zaslon na dotik v slogu računalniške tablice, ki omogoča upravljanje Fordovega sistema za komunikacije, informacije in razvedriloSYNC 3s kretnjami, kot sta ‘ščipanje’ in razteg za zmanjšanje in povečanje prikaza,

SYNC 3 bo vozniku Transita Custom omogočal upravljanje funkcij zvočnega in navigacijskega sistema ter povezanega pametnega telefona s preprostimi pogovornimi glasovnimi ukazi. Če bo želel poiskati bencinsko črpalko, kavarno ali lokacijo naslednjega opravila, bo preprosto pritisnil na gumb in naročil “potrebujem gorivo”, “potrebujem kavo” ali “poišči naslov”. Sistem je združljiv s programoma Apple CarPlay in Android Auto™.

Pri vozilih brez 8- ali 4-palčnega zaslona je MyFord Dock v sredini armaturne plošče idealen pripomoček, ki vozniku omogoča namestitev, shranjevanje in polnjenje prenosnih naprav, kot so pametni telefoni, MP3-predvajalniki in navigacijski sistemi. Priključek USB in 12-voltna vtičnica sta v zgornjem predalu pred voznikom in ob prestavni ročici, da je zagotovljeno preprosto polnjenje naprav.

Udobje pri celodnevni uporabi izboljša nova zasnova sedežev, ki s spremembo pene za oblazinjenje in geometrije nudijo optimalno oporo, novi materiali za oblazinjenje v celotni kabini pa so osredotočeni na izjemno kakovost, trpežnost in videz. Tkanina za sedeže je morala prestati najzahtevnejše Fordovo preizkušanje drgnjenja doslej.

Napredne tehnologije in funkcije za pomoč vozniku

Novi Transit Custom uvaja dovršeno paleto sistemov za pomoč vozniku in je prvo gospodarsko vozilo, ki je na voljo zinteligentnim omejevalnikom hitrostiza samodejno prilagajanje hitrosti vozila glede na veljavne omejitve – te omejevalniku posreduje sistem zaprepoznavanje prometnih znakov.

Za dodatno varnost je lahko novi model opremljen s Fordovim sistemom za informacije o mrtvih kotih zopozarjanjem na promet za vozilom: ta voznika pri vzvratni vožnji iz parkirnega mesta opozori na vozila, ki bodo prečkala njegovo pot – idealno za dostavnik z omejeno vidljivostjo nazaj.

Te nove funkcije dopolnjujejo obsežno zbirko tehnologij, ki so že bile na voljo s Transitom Custom, vključno spomočjo za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcevin samodejnim zaviranjem v sili, opozarjanjem na zapuščanje voznega pasu, stabilizacijo pri bočnem vetru in prilagodljivim tempomatom.

Na bogatem seznamu opreme najnovejšega modela sta tudi uglajeni in odzivni šeststopenjski samodejni menjalnik SelectShift ter v tem segmentu edinstveno zadnje zračno vzmetenje pri različici Kombi M1 za prožno, nadzorovano in uravnoteženo vožnjo v najširšem razponu obremenitev.

Kupci lahko naročijo tudi novi modul z vmesnikom za nadgradnje (Upfitter Interface Module), ki nadgradnjam, predelavam in dodatni opremi omogoča dostop do podatkov električnih sistemov vozila za učinkovitejše delovanje in nadzor z uporabo sprotnih podatkov vozila.

Motor Ford EcoBlue in nova različica ECOnetic

Novega Transita Custom poganja najsodobnejši dizelski motor Ford EcoBlue, ki so ga uvedli leta 2016. Kupci lahko izbirajo med različicami z močjo 105 KM, 130 KM in 170KM, napredni novi motor pa v primerjavi s predhodnikom, 2,2-litrskim dizelskim motorjem, zagotavlja znatno znižanje stroškov uporabe in izboljšanje zmogljivosti, saj je poraba manjša za do 13 odstotkov, navor pri nizkem številu vrtljajev pa je povečan za 20 odstotkov.

Za vse, ki iščejo vrhunsko produktivnost in največji prihranek pri gorivu, bo posodobljeni model na voljo tudi v novi različici ECOnetic z izpusti CO2148 g/km in porabo 5,7 l/100 km,* kar pomeni izboljšanje za dodatnih šest odstotkov v primerjavi z najučinkovitejšim trenutnim vozilom.

Različica ECOnetic bo na voljo za dostavnik serije 300 s kratko medosno razdaljo, poganjal jo bo motor s 105 KM, posebno umeritvijo in sistemom Auto-Stop-Start, nameščene bodo pnevmatike z nizkim kotalnim uporom, na voljo pa bosta tudi Fordova inovativna funkcija za nadzor pospeševanja in omejevalnik hitrosti s fiksno nastavitvijo na 100 km/h.

Novi Transit Custom bo kupcem gospodarskih vozil nudil enako možnost izbire med izvedbami z dvema višinama strehe, dvema medosnima razdaljama, skupno maso vozila od 2,6 do 3,4 tone in nosilnostjo do 1450kg, na voljo pa bo kot furgon, kombi in furgon z dvojno kabino.

Ohranil bo tudi Transitov sloves najzmogljivejšega vozila za prevoz tovora v tem razredu, saj ga odlikujejo inovativne možnosti v tovornem prostoru, kot sta loputa v predelni steni za prevoz daljših predmetov in integriran strešni prtljažnik, ki ga voznik preprosto preklopi navzdol, ko ga ne potrebuje.

* Navedena poraba goriva, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

Svež nov videz za izvedbo Sport iz vrha ponudbe

Karavano novih Transitov Custom vodi dinamična različica Sport s 170 KM, ki bo na voljo v osmih kombinacijah barv in razporeditev sedežev, vključno z izvedbami furgon, kombi in furgon z dvojno kabino ter kratko in dolgo medosno razdaljo.

Sprememb so bili deležni tudi za Sport značilni dve črti na pokrovu motornega prostora in komplet za oblikovanje zunanjosti, saj bosta pri novem modelu črti v dveh barvnih odtenkih – črno bodo dopolnjevali oranžni ali srebrni poudarki. Športen slog se nadaljuje tudi v kabini z delno usnjenim oblazinjenjem Ebony, ki združuje osupljivo novo reliefno blago in usnjene blazine.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!