Novice

Nazaj na novice

Lexmark z rešitvijo za digitalno oglaševanje v trgovinah

Lexington, 14. januar 2015 - Družba Lexmark International je na dogodku National Retail Federation v New Yorku ameriškim veletrgovcem predstavila svojo rešitev Digital Endcap za napredno digitalno oglaševanje v trgovinah. Omenjena rešitev trgovcem pomaga oblikovati takojšnje in vpadljive promocije izdelkov, s katerimi pospešijo prodajo izdelkov in/ali storitev.

Lexington, 14. januar 2015 - Družba Lexmark International je na dogodku National Retail Federation v New Yorku ameriškim veletrgovcem predstavila svojo rešitev Digital Endcap za napredno digitalno oglaševanje v trgovinah. Omenjena rešitev trgovcem pomaga oblikovati takojšnje in vpadljive promocije izdelkov, s katerimi pospešijo prodajo izdelkov in/ali storitev.

Oglaševanje izdelkov v trgovinah je za slednje zelo pomembno, saj v povprečju dva odstotka oglaševanih izdelkov v trgovini lahko doseže do kar 30 odstotkov vse prodaje. Maksimiranje vrednosti oglaševanih izdelkov je zato velik izziv za trgovce, ki si želijo predvsem hitreje osveževati ponudbo akcijskih izdelkov.

Lexmarkova rešitev Digital Endcap trgovcem pomaga povečati hitrosti in natančnost oglaševanja v trgovinah ter jim posledično pomaga hitreje prodajati blago na zalogi, hkrati pa skrbi tudi za ustrezno predstavitev blagovnih znamk. Rešitev združuje upravljanje različnih promocij, odpravlja potrebo po obešanju panojev in podobnih oglasnih materialov ter močno skrajša čas priprave oglaševalskih akcij in z njimi povezane stroške. Rešitev vodstvu trgovine nudi tudi vse ključne podatke o trenutnih promocijskih aktivnostih. Z uporabo digitalnih zaslonov za oglaševanje lahko trgovci poenostavijo logistiko, povezano s promocijo izdelkov in poskrbijo za hitrejši prenos ključnih informacij do potrošnikov. Rešitev Digital Endcap podpira lokalno pripravo vsebine in takojšnje spremembe vsebine, oglaševalske akcije pa je moč tudi avtomatizirati.

"Lexmarkova strategija je strankam ponuditi rešitve, ki rešujejo njihove izzive in jim omogočajo izkoriščanje novih poslovnih priložnosti. Takšna je tudi rešitev upravljanja oglaševanja izdelkov in storitev v trgovinah. Rešitev Digital Endcap trgovcem močno olajša osveževanje akcij in ustvarjanje novih, pri čemer dvigne učinkovitost prodaje in skrbi za hitrejše obračanje zalog blaga," je povedal predsednik in izvršni direktor družbe Lexmark Paul Rooke.

Rešitev podpira delovanje iz računalniškega oblaka, kar trgovinam olajša delo na promocijah, denimo v primeru, ko želijo grafične vsebine pripraviti s pomočjo oblikovalca ali dobavitelja. Za vzdrževanje in posodabljanje aplikacije skrbi Lexmark, trgovec se le osredotoči na vsebino, ki jo želi predstaviti na digitalnih zaslonih ali drugih medijih, ki omogočajo komunikacijo s potrošnikom. Rešitev Lexmark Digital Endcap omogoča tudi brezšivno integracijo z rešitvijo Lexmark Print and Digital Signage in tako trgovcem omogoča, da za najrazličnejše oblike promocij, tiskane ali digitalne, v trgovinah skrbi le ena rešitev.

www.lexmark.com

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!