Novice

Nazaj na novice

SPREMEMBE VZORCEV MEDIJSKE POTROŠNJE (2. del)

Večji del prometa na družabnih omrežjih je izven dosega večine analitičnih programov. Raziskovalci Radium One research piece so konec leta 2014 ugotovili, da t.i. dark social predstavlja več aktivnosti kot Facebook in ostali družabni kanali skupaj.

SPREMEMBE VZORCEV MEDIJSKE POTROŠNJE (2. del)

Spoštovane bralke in bralci! Pravzaprav bi vas moral v skladus trendi nagovoriti z gledalke in gledalci. Kakorkoli, pred vami je drugo nadaljevanje, ki smo ga obljubili prejšnji teden. Z odzivom na prvi del smo zadovoljni. Kot kažejo podatki ste bili zadovoljni tudi vi. Sporočilo smo poslali 1700 naslovnikom. Odprli so ga tristo trije (303) naslovniki, kar predstavlja slabih 18 %.Štirje so nanj odgovorili (0,23 %), vsi s pozitivnimi komentarji. Hvala za pozornost, upam da vas pritegne tudi nadaljevanje. mag. Janez Kne, Vodja analitičnega oddelka TEMNI DEL DRUŽABNIH MEDIJEV (DARK SOCIAL) Večji del prometa na družabnih omrežjih je izven dosega večine analitičnih programov. Raziskovalci Radium One research piece so konec leta 2014 ugotovili, da t.i. dark social predstavlja več aktivnosti kot Facebook in ostali družabni kanali skupaj. 69 odstotkov vseh vsebin, ki so jih uporabniki delili med seboj, se nahaja v temi". Želimo biti družabni, a pri tem ostati intimni. Kaj si torej "res" mislimo velikokrat želimo ohraniti v ožjem krogu znancev. Simbolna kozmologija dvojnih standardov? DEMOKRAKCIJA Platforme, ki omogočajo učinkovito politično (so)delovanje, izobraževanje, ter povezovanje obvladanih in vladajočih, narekujejo in napovedujejo nove režime transparentnosti in obravnave. Najbolj znana platforma Change.org je imela lani 130 milijonov ljudi, ki so vsaj enkrat podprli eno izmed 15.000 uspešnih pobud v 200 državah.

SPLETNA STRAN NI VSE Od kar je bil splet ustvarjen, je cilj marketinga (z oglaševanjem, družabnimi mediji, PR-jem, ...) pripeljati digitalno občinstvo na naše spletne strani in ga spremeniti v stranko. Centralna spletna stran ni več tako omni pomembna, kot bi morala biti ali kot je včasih bila. To je delovalo nekaj časa, a ta koncept obiskovalcu ponuja premalo možnosti. Ustrezne, relevantne vsebine morajo biti razpršene v različne medijske ekosisteme, predvsem tam, kjer se nahajajo potencialni uporabniki. SPOROČILO ZA JAVNOST Obdobje običajnega "sporočila za javnost" je minila. Razen, če ste Apple ali pa tržite izjemen, revolucionaren izdelek. Bolj pomembno kot poskus vplivanja na pokrivanje vsebine v medijih prek "sporočila za javnost" je ubiranje novih alternativnih poti, preko katerih lahko svojo ponudbo in dosežke sporočate svojim "potencialnim" kupcem. Možnosti, ki jih imajo družabni mediji, vzpostavljanje vezi z mnenjskimi voditelji v panogi, produkcija kakovostnih vizualnih vsebin, vse tobo gotovo zanimalo novinarje. (se nadaljuje…)

Lep pozdrav! Analitiki Press Clippinga

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!