Novice

Nazaj na novice

SPREMEMBE VZORCEV MEDIJSKE POTROŠNJE 2016

Pred vami je besedilo, ki povzema osrednje trende na področju vzorcev medijske potrošnje

SPREMEMBE VZORCEV MEDIJSKE POTROŠNJE (1. del)

Spoštovana bralka / bralec!

Pred vami je besedilo, ki povzema osrednje trende na področju vzorcev medijske potrošnje. Osnova za razmislek in pisanje je bil pregled in analiza večjega števila napovedi komunikacijskih trendov, tudi starejšega datuma, ki so jih ustvarili komunikacijski eksperti iz anglosaksonskega okolja. Pri izboru in interpretaciji sem upošteval slovensko perifernost in konzervativnost. Torej marsikaj, kar se je v večjih družbah (berite: trgih) že zgodilo, naš šele čaka. Seveda na nekoliko "naš" način.

Prvemu prispevku bo sledil še drugi naslednji teden.

mag. Janez Kne, Vodja analitičnega oddelka

Področja sprememb, ki se bodo odvijala v bližnji prihodnosti, lahko razvrstimo v več skupin. Osrednje mesto tu poleg drugih (socialnih, kulturnih, gospodarsko-političnih in varnostnih področij) zavzemajo nove "pametne" komunikacijske tehnologije. Smer razvoja sta ključno določila razmah interneta in digitalizacije; spremenilo se je skoraj vse. Kar je vzklilo včeraj, poganja danes in bo rodilo plodove jutri.

Bralke in bralci oz. medijski potrošniki" so prek pametne mobilne komunikacijske tehnologije, širokopasovne povezave ter socialnih medijev množično prepleteni in vpleteni v medijske vsebine. Tu prevladujejo mlajši tehnično podkovani uporabniki, ki imajo solidno kupno moč. Za PR in marketing strokovnjake bodo v bližnji prihodnosti predstavljali osrednji izziv. Zelo se bodo morali potruditi, da bodo njihove blagovne znamke videne in slišane med stotinami drugih konkurenčnih znamk.

VIDEO VSE BOLJ POMEMBEN

V porastu sta vloga in pomen video vsebin. Rezultati raziskave, ki jo je izvedlo podjetje ComScore, kažejo, da je globalno 1,3 milijarde ljudi v povprečju gledalo 162 video posnetkov na spletu. Vsekakor velika priložnost, ki jo bodo PR strokovnjaki lahko učinkovito izkoristili. Ni presenetljivo, da je 51 % profesionalnih komunikatorjev, vključenih v nedavno raziskavo PRNewsOnline , napovedalo povečanje video proračuna v letu 2016.

40 % profesionalcev v omenjeni raziskavi video ocenjuje kot najbolj učinkovito sredstvo za dosego komunikacijskih učinkov. To je lahko močan signal, ki bo orodje, ki je sicer značilno za direktni marketing, v prihodnosti postavil v ospredje. Ključna dimenzija videa je njegova pedagoška moč, prevladuje namreč koncept videa kot izobraževalnega orodja. Hkrati je vloga videa povezana z otopelostjo večjega dela specifičnih občinstev.

IZOGIBANJE

Oglaševanje na internetu ne deluje v skladu s pričakovanji. Uporabniki ne klikajo benerjev. Pop – up oglasi, ki se raztegnejo čez aktualno vidno vsebino, motijo zaznavo, ter tako povzročajo negativne emocije. Saj res, kako pogosto se sploh odločimo, da bomo kliknili na oglas? Še bolj to drži za naše pametne telefone. Naše pametne mobilne naprave so podaljški našega vsakdanjika. Zato težko dopuščamo vpad oglaševalskih vsebin v naš osebni prostor. Uporabniki se branijo z uporabo programov "ad blockers" . (se nadaljuje…)

Analitiki Press Clippinga

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!