Novice

Nazaj na novice

Samsung z aplikacijo SPDS za pametno diagnostiko ter hitro in enostavno odpravo težav pri tiskanju

Diagnostično orodje, ki zazna težave pri tiskanju ter poda preprosta in video navodila za odpravo težav po korakih

Samsung z aplikacijo SPDS za pametno diagnostiko ter hitro in enostavno odpravo težav pri tiskanju

Diagnostično orodje, ki zazna težave pri tiskanju ter poda preprosta in video navodila

za odpravo težav po korakih

Seul, Ljubljana, 1. julij 2015 – Družba Samsung Electronics predstavlja Smart Printer Diagnostic System (SPDS), pametno diagnostično orodje za hitro odpravljanje težav s tiskalnikom, ki je že prejelo izjemno pozitiven odziv s strani tako tehničnih inženirjev kot končnih uporabnikov. Je namreč prva mobilna aplikacija v industriji, ki s pomočjo slikovnih in video vodičev pripomore k hitri in enostavni odpravi težav pri tiskanju.

Samsung z aplikacijo SPDS omogoča standardizacijo kakovosti IT storitev prek ponudnikov storitev po celem svetu, ki bodo lahko dostopali do neposrednih in enostavnih vizualnih vodičev, razvitih za specifične modele Samsung MultiXpress tiskalnikov.

"SPDS je realizacija ideje v skladu s filozofijo družbe Samsung, ki stremi k zagotavljanju vrhunske kakovosti izdelka, ki se začne pri njegovem razvoju in nadaljuje tekom tehničnega vzdrževanja," je dejal David SW Song, višji podpredsednik oddelka za strateško trženje in prodajo tiskalniških rešitev v družbi Samsung Electronics. S pomočjo aplikacije SPDS uporabniki dostopajo do strežnika SPDS, shranjujejo vodiče za uporabo uradnih Samsung storitev, tehnične informacije, izobraževalne video posnetke ter prejemajo aktualna obvestila o posodobitvah programske opreme modelov tiskalnikov Samsung Smart MultiXpress. Aplikacija je izredno priročna in preprosta za uporabo: ko mobilna naprava, ki ima naloženo SPDS aplikacijo, prejme sporočilo o napaki ali neuspelem tiskanju, aplikacija avtomatsko zazna težavo ter poda navodila za reševanje le-te po korakih. Uporabniki lahko celo delijo lastne referenčne video posnetke z nasveti za odpravljanje težav. Na SPDS vodiče se lahko zanesejo tudi splošni uporabniki z manj tehničnega znanja, ki jim tako ne bo več potrebno klicati tehnične pomoči ali skrbeti za stroške servisa.

Prvi uporabniki so orodje za odpravo težav pri tiskanju odlično sprejeli in z navdušenjem pozdravili hitro in natančno storitev, ki jo ponuja družba Samsung.

Aplikacija SPDS je že na voljo prek Google Play in Galaxy Apps. Uporabnik za dostop do SPDS strežnika potrebuje dovoljenje od družbe Samsung Electronics.

###

O družbi Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co. navdihuje svet in oblikuje prihodnost s svojimi prodornimi zamislimi in tehnologijami. S stalnim inoviranjem in razvojem spreminjamo svetove televizorjev, pametnih telefonov, tabličnih računalnikov, tiskalnikov, fotoaparatov, digitalnih naprav, bele tehnike, medicinskih naprav, omrežnih sistemov in polprevodnikov. Prav tako smo na čelu razvoja medmrežja stvari, del katerega sta Samsungovi iniciativi Digital Health in Smart Home. Družba zaposluje 307.000 ljudi v 84 državah in ima letno prodajo v višini 196 milijard ameriških dolarjev. Za več informacij obiščitenašo uradno spletno stran www.samsung.com ali uradni blog global.samsungtomorrow.com.

Kontakt za medije: Samsung Electronics Austria GmbH (SEAD Business Unit), Ljubljana Branch Office, Letališka c. 29a, 1000Ljubljana, Slovenia, Marketing Manager SI & Corporate Marketing, Tomaž Semič,t.semic@samsung.com

ali

Anja Rejc, +386 (0)40 16 88 51, anja.rejc@grayling.com.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!