Novice

Nazaj na novice

Kadar ni čas za čustva, jih izklopiš

Športniki so nas naučili, da moramo zahtevati več od sebe in ne od drugih, da je ključ do uspeha neobremenjenost, da hladna glava zmeraj zmaguje in da je treba poslušati svoje srce. Zavedati se moramo, da je šport pomemben za ljudi, za državo, za zdravje in ne nazadnje za povezovanje. Zadnji uspešni dogodki so dokaz, da smo se Slovenci naučili stopiti skupaj.

Da bomo Slovenci v prihodnje še bolj uspešni, lahko poleg navijanja pred televizijskimi zasloni in stiskanja pesti na tekmovanjih, pomagamo športnikom, bodisi s pokroviteljstvom, donatorstvom ali s sponzorstvom. Najpogosteje uporabljena beseda sponzor-stvo je tujka, ki je k nam prišla iz anglo-saškega govornega področja (sponzoring), izvira pa iz latinske besede "spondere", ki pomeni "svečano obljubiti", "dati jamstvo".

Definicij, kaj je sponzorstvo, je toliko kot je avtorjev, ki se ukvarjajo s tem pojmom. Retar je pred več kot 22 leti zapisal, da je sponzoriranje športa menjava med sponzorjem in sponzorirancem, v kateri dobi sponzor v zameno za sponzoriranje njemu ustrezno in primerno povračilo, sponzoriranec pa finančna ali druga sredstva za uresničitev svojega poslanstva. Sponzorstva ne moremo enačiti le z zakupom oglaševalske površine. Dosti bolj je v ospredju misel o pomoči in sodelovanju s sponzorirancem, ki komunicira s pomembnimi ciljnimi skupinami. Zaradi boljše in bolj všečne komunikacije se zato sponzor tudi identificira z nalogami sponzoriranca.

V branje vam ponujamo vzorčno analizo medijskih objav, ki obravnava 24. mednarodno kolesarsko dirko Po Sloveniji. Od predlanskega leta je dirka prinesla novost – prvič je dirko prenašala najbolj gledana globalna športna televizijska mrežaEurosportz dosegom več kot243 milijonov gledalcevpo vsem svetu. Neposredni prenos dirke ter dodatno intenzivno oglaševanje Slovenije in destinacij, po katerih je dirka potekala, je tako hkrati odlična priložnost, da Slovenijo predstavimo ljubiteljem aktivnega oddiha v deželi petzvezdičnih doživetij in neokrnjene narave.

Naši produkti pomagajo rasti posameznim podjetjem ali so v pomoč pri uresničevanju njihovih institucionalnih ciljev na vseh ravneh. Sledimo vsemu, kar je v zvezi s komunikacijami in informacijami, ter poskušamo razumeti globalne in specifične potrebe podjetij in posameznikov.

Naše poslanstvo je razvijati orodja za spremljanje in razumevanje medijev.O naši kakovosti in strokovnosti pričajo mnoga uspešna in dolgoročna sodelovanja z različnimi organizacijami in podjetji.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!