Novice

Nazaj na novice

Izjemno povpraševanje po zlatem modelu Samsung Galaxy S6 je povzročilo pravo zlato vročico

Povečanje proizvodnje zaradi izjemnega povpraševanja po zlatih modelih Galaxy S6

Izjemno povpraševanje po zlatem modelu Samsung Galaxy S6 je povzročilo pravo zlato vročico

· Povečanje proizvodnje zaradi izjemnega povpraševanja po zlatih modelih Galaxy S6

· Psihologinja Donna Dawson o psihologiji, ki se skriva za ponovno odkrito ljubeznijo do zlata v Evropi

Ljubljana, 19. maj 2015 – Zlata je nova črna! Tako vsaj kažejo najnovejši podatki o prodaji vrhunskih pametnih telefonov Samsung Galaxy S6, saj kar eden od štirih potrošnikov (23 %) želi kupiti model Galaxy S6 ali S6 edge v prestižni zlati platinasti barvi. Izjemno povpraševanje na evropskem trgu je povzročilo nepričakovan primanjkljaj, saj so zaloge na evropskem trgu že (skoraj povsod) razprodane, kar priča o velikem preobratu v barvnih preferencah evropskih kupcev.

Rory O’Neill, podpredsednik oddelka za mobilno tehnologijo v Evropi, je dejal: “Bela in črna sta bili v preteklih letih najbolj popularni barvni izbiri v trendih mobilne tehnologije v Evropi. Nedaven odziv na trgu pa je pokazal, da so potrošniki pri barvnih preferencah čedalje bolj ekstrovertirani,” in dodal: “Ker sta modela Galaxy S6 in Galaxy S6 edge na trgu šele od preteklega meseca, smo opazili skoraj tolikšno zanimanje za model v zlati platinasti barvi kot za običajni barvni opciji, biserno belo in safirno črno. Nad odzivom trga smo zelo presenečeni, zato bomo morali povečati proizvodnjo modelov v zlati platinasti barvi, da bomo lahko dohajali povpraševanju.”

Psihologinja Donna Dawson je o razlogih, zakaj je zlata barva doživela tako skokovit povratek, povedala: “Zlato bravo povezujemo z bogastvom, izobiljem, z visokimi ideali, optimizmom in modrostjo. Po letih recesije in zategovanja pasov smo končno priča ekonomskim izboljšavam in počasi si spet upamo sanjati o svetlejši prihodnosti. Pretekla leta smo hrepeneli po boljših časih in predolgo časa smo se odrekali preveč rečem, zato sedaj, ko končno vidimo svetlobo na koncu tunela, nagonsko posegamo po zlatu.”

Zlata leta

Pogled v preteklost kaže, da je imela zlata barva med potrošniki številne viške in padce popularnosti. Nazadnje je bila popularna v 80ih, ko je bil čas prevelikih okroglih uhanov, debelih zlatih verižic in ramenskih vložkov, danes pa ima zlata barva spet priložnost, da zasije v vsem sijaju. Po več kot dveh desetletjih, ki jih je zlata preživela "v senci" bolj umirjenih barv, je namreč vse več indikatorjev, ki kažejo, da spet kraljuje na vrhu. Mednje prištevamo vse bolj opazno prisotnost zlatega nakita na modnih brveh mednarodnih modnih revij in zvezdniško obleganih rdečih preprogah ter vse večjo popularnost zlatega poročnega nakita in ličenja v zlatih odtenkih. Vrnili so se celo zlati zobje – v preteklih mesecih smo opazili Madonno, Rihanno in Miley Cyrus z zlatimi zobnimi kronami, kakršne so bile v 90ih popularne med hip hop zvezdniki.

Psihologija barv

Najnovejši pametni telefon Samsung Galaxy S6 in S6 edge sta na voljo v petih barvnih odtenkih: smaragdno zeleni, topaz modri, biserno beli, safirno črni in zlati platini. Psihologinja Donna Dawson je o psihologiji, ki se skriva za barvno izbiro, povedala: “Ljudje, katerih najljubša barva je zlata, stremijo k blaginji, finančnemu uspehu in splošnemu zadovoljstvu. Pogosto gre za ljudi, ki ljubijo luksuz, ki v življenju sprejemajo le najboljše in se radi vdajajo užitkom (tudi takrat, ko to ni možno). So prijetni ljudje, ki uživajo v družbi drugih. Pogosto imajo zelo dobro razvito intuicijo. Pomembno jim je premagovanje izzivov in zmagovanje, uspehe pa radi delijo tudi z družino in prijatelji. Zlata barva spada med toplejše odtenke v barvnem spektru in ker je toplejša verzija rumene, jo povezujemo tudi z lastnostmi idealizma in optimizma. Zlata barva se blešči in sveti ter oddaja toploto, tako kot sonce in delci zlata. In ker je sončna svetloba ključnega pomena za človeško preživetje, zlato pa za finančni uspeh, ljudje skorajda nagonsko posegamo po zlatu. Poleg tega od vseh barv ravno rumena (in zlata kot njena variacija) najbolj pritegne pozornost človeškega očesa. Na dnevni svetlobi je namreč najbolj vidna v celotnem barvnem spektru, saj jo oko zaznava jasno in brez napak, očesne leče pa zlomijo le minimalno, zato jo obravnavamo kot ‘največjo’ barvo.”

Zanimiva dejstva o zlatu

1. V skoraj vseh pametnih telefonih se skriva pravo zlato – uporabljajo ga za žično napeljavo v mikročipih.

2. V 1 toni starih telefonov (brez baterij) se nahaja do 300 g zlata.

3. Zlato je užitno (kar pa ne velja za Galaxy S6 v barvi zlate platine).

4. Večina zlata na Zemlji je nastala po meteorskem dežju pred več kot 200 milijoni let.

5. Zlate palice, ki so jih ukradli glavni liki v filmu "Italijanski posel" iz leta 1969, so bile tedaj vredne okoli 4 milijone ameriških dolarjev. Danes bi bile vredne več kot 10x toliko.

6. Za izdelavo elektronskih naprav se nameni približno 7 % svetovne proizvodnje zlata.

7. Evropski trg predstavlja le 8 % svetovnega povpraševanja po zlatu.

O psihologinji Donni Dawson

Donna Dawson je psihologinja, ki zaključuje doktorski študij na področju psihologije človeške osebnosti in vedenja. Izobrazbo je pridobila na prestižni univerzi Brandeis University v ZDA ter na univerziManchester in fakulteti Goldsmithsv Veliki Britaniji. Posveča se preučevanju človeškega vedenja in izbir v povezavi s človeško osebnostjo, predvsem na področju nakupnih in prehranjevalnih navad, barvnih izbir ter drugih življenjskostilnih preferenc.

###

O družbi Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co. navdihuje svet in oblikuje prihodnost s svojimi prodornimi zamislimi in tehnologijami. S stalnim inoviranjem in razvojem spreminjamo svetove televizorjev, pametnih telefonov, tabličnih računalnikov, tiskalnikov, fotoaparatov, digitalnih naprav, bele tehnike, medicinskih naprav, omrežnih sistemov in polprevodnikov. Prav tako smo na čelu razvoja medmrežja stvari, del katerega sta Samsungovi iniciativi Digital Health in Smart Home. Družba zaposluje 307.000 ljudi v 84 državah in ima letno prodajo v višini 196 milijard ameriških dolarjev. Za več informacij obiščitenašo uradno spletno stran www.samsung.com ali uradni blog global.samsungtomorrow.com.

O evropski ekipi za inovacijo produktov družbe Samsung

Družba Samsung Electronics ima skupno 7 ekip za inovacijo produktov (Product Innovation Team ali PIT) na svetu (vključno z ekipami v Evropi), ki delujejo kot interni inkubatorji za razvoj tehnologij in inovacij po meri trga in uporabnikov. Evropska ekipa, ki ima sedež v Londonu, skrbi za analizo tržnih trendov in lokalnih kulturnih in raz-vijajočih se trendov v regiji ter tako vpliva na nabor produktov in storitev, ki jih ponuja družba Samsung.

Kontakt za medije: Samsung Electronics Austria GmbH (SEAD Business Unit), Ljubljana Branch Office, Letališka cesta 29a,

1000 Ljubljana, Slovenia, Marketing Manager SI & Corporate Marketing, Tomaž Semič,t.semic@samsung.com

ali

Anja Rejc, +386 (0)40 16 88 51, anja.rejc@grayling.com.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!