Novice

Nazaj na novice

KAKO DALEČ VAS BO ODPELJAL FORDOV POVSEM ELEKTRIČNI SUV?

Leta 2020 bo Ford v sklopu obsežne palete elektrificiranih modelov na trg poslal tudi model povsem električnega športnega terenca, za katerega je bil navdih Mustang in bo imel doseg z električnim pogonom do 600 km.

KAKO DALEČ VAS BO ODPELJAL FORDOV POVSEM ELEKTRIČNI SUV?

Leta 2020 bo Ford v sklopu obsežne palete elektrificiranih modelov na trg poslal tudi model povsem električnega športnega terenca, za katerega je bil navdih Mustang in bo imel doseg z električnim pogonom do 600 km.

Pred kratkim objavljeni rezultati raziskave, ki jo je po Fordovem naročilu opravila agencija*, so pokazali, da si večina ljudi nekega dne želi imeti elektrificirano vozilo, za skoraj polovico (45 odstotkov) je ključna prednost dejstvo, da se ni treba ustavljati zaradi dolivanja goriva.

A kljub temu je 40 odstotkov sodelujočih povedalo, da zelo malo ali celo nič ne vedo o električnih vozilih, zato je zelo malo verjetno, da bodo črpalko kmalu zamenjali za električni priključek. Glede na to dejstvo je na Fordovi ‘povsem električni spletni strani’ funkcija, ki uporabnikom omogoča, da vnesejo svoje dnevne rutine pri vožnji in si ogledajo, kako daleč bi lahko potovali med polnjenji z novim modelom s pričakovanim dosegom 600 kilometrov.**

To je del aktualne Fordove pobude, s katero želi potrošnike izobraziti o vozilih z blagim hibridnim, hibridnim, priključnim hibridnim in povsem električnim pogonom, razbija nekatere mite o električnih vozilih in pomaga poiskati najboljše možnosti glede na njihov življenjski slog in zahteve.

Ključne ugotovitve raziskave

Skoraj 9 od 10 (84 odstotkov) lastnikov hibridnih in električnih vozil ali tistih, ki to nameravajo postati v bližnji prihodnosti, je mnenja, da so električna vozila zabavna za vožnjo3 od 4 vprašanih si želijo nekega dne imeti električno vozilo, vključno z 92 odstotki Kitajcev, 73 odstotki Evropejcev in 53 odstotki AmeričanovSkoraj 3 od 4 (73 odstotkov) lastnikov hibridnih in električnih vozil ali tistih, ki to nameravajo postati v bližnji prihodnosti, se strinjajo, da je preprosto imeti električno voziloSkoraj 9 od 10 (87 odstotkov) sodelujočih misli, da potrebujejo za polnjenje električnega vozila poseben priključekPomanjkanje polnilnih postaj (49 odstotkov), kratka življenjska doba baterije (43 odstotkov) in potreba po pogostem polnjenju (38 odstotkov) so glavni zadržki proti nakupu električnega vozila

Fordove izjave

“Čeprav naše stranke poznajo nekatere prednosti elektrificiranih vozil, smo prepričani, da še vedno prihaja do velikih razlik v poznavanju. Zmogljivost povsem električnih vozil se je v zadnjem času znatno spremenila in zato je potrebno izobraževanje, ki bo strankam pomagalo pri zamenjavi. Smo v času velikih sprememb, kar je sicer zanimivo, a je lahko za nekatere zastrašujoče. S ponudbo palete elektrificiranih vozil – od vozil z blagim hibridnim pogonom do povsem električnih – in razbijanjem nekaterih splošno uveljavljenih mitov jim želimo pomagati na njihovi poti, ko na trg pošiljamo naša povsem električna vozila.”Darren Palmer, direktor ekipe za globalni razvoj izdelkov Team Edison pri Fordu.

Na novi spletni strani je strankam omogočo načrtovanje poti z zemljevidom, tako bodo najlažje ugotovile, katero vozilo je za njih najprimernejše:https://www.ford.co.uk/shop/research/hybrid-electric/all-electric

Prihajajoči elektrificirani modeli

Povsem nova Kuga Plug-In Hybrid z izključno električnim dosegom 50 kmPovsem nova Kuga EcoBlue Hybrid in Kuga HybridExplorer Plug-In Hybrid – sedemsedežni SUVFiesta EcoBoost Hybrid in Focus EcoBoost Hybrid z dovršeno blago hibridno tehnologijoPovsem nova Puma EcoBoost HybridTourneo Custom inTransit Custom Plug-In HybridRazličici EcoBlue Hybrid osebnega kombija Tourneo Custom ter dostavnikov Transit in Transit CustomPovsem električni Transit***Povsem električni SUV po navdihu Mustanga***Ford bo uporabil Volkswagnovo arhitekturo električnega vozila in Modularni električni komplet orodij (Modular Electric Toolkit – MEB) za snovanje in izdelavo vsaj enega velikoserijskega povsem električnega vozila v Evropi za evropske uporabnike z začetkom leta 2023Ford Mondeo Hybrid in karavan Mondeo Hybrid

Ne spreglete:

EV Myths Busted: Winter Test(razbiti miti o EV: zimski test)EV Myths Busted: Fun to Drive(razbiti miti o EV: zabavna vožnja)

# # #

Ford Kuga Plug-In Hybrid, izpusti CO2od 26 g/km, poraba goriva od 1,2 l/100 kmFord Kuga EcoBlue Hybrid, izpusti CO2od 132g/km, poraba goriva od 5,0 l/100kmFord Kuga Hybrid CO2, izpusti CO2od 130g/km, poraba goriva od 5,6 l/100 kmFord Explorer Plug-In Hybrid, izpusti CO2od 71 g/km, poraba goriva od 3,1 l/100 kmFord Fiesta EcoBoost Hybrid, izpusti CO2od 112 g/km, poraba goriva od 4,9l/100kmFord Focus EcoBoost Hybrid, izpusti CO2od 106 g/km, poraba goriva od 4,7l/100 kmFord Puma EcoBoost Hybrid, izpusti CO2od 125 g/km, poraba goriva od 5,5 l/100 kmFord Tourneo Custom in Transit Custom Plug-In Hybrid, izpusti CO2od 75 g/km, poraba goriva od 3,3 l/100 kmFord Transit EcoBlue Hybrid, izpusti CO2od 144 g/km, poraba goriva od 7,7 l/100 kmFord Mondeo Hybrid wagon, izpusti CO2od 99 g/km, poraba goriva od 4,3 l/100 km(s 17-palčnimi platišči iz zlitine za doplačilo)Ford Mondeo Hybrid, izpusti CO2od 94 g/km, poraba goriva od 4,1 l/100 km(s 17-palčnimi platišči iz zlitine za doplačilo)

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!